marți, 16 februarie 2016

Despre Danina Line


   Cand esti parinte, incerci sa ii oferi puiului (strumfilor) tot ce este mai bun si mai frumos. O atentie deosebita este alocata catre hainute, jucarii si scutecele. Ei bine, din proprie experienta va spun ca cele mai bune articole textile sunt cele care au un continut (real) de bumbac de minim 80%. Am cumparat, de-a lungul timpului, de la diverse firme...unele au fost cumparaturi "unicat" (ceea ce inseamna ca nu am fost multumita de calitatea produselor sau de raportul calitate-pret ori de comportamentul vanzatorului), altele au urcat in topul preferintelor; o astfel de firma este Danina Line, care mi-a oferit, mereu, articole de calitate si pe gustul meu (vizual), la preturi mici. Sa va dau un exemplu (recent):
//event.2parale.ro/events/click?ad_type=quicklink&aff_code=59f67f0d9&unique=31c110696&redirect_to=http%253A%252F%252Fdaninaline.ro%252F105-lichidari-stoc -> am cumparat pentru fetita o pereche de pantaloni (8 lei) si un set de 3 maletele (perfecte pentru aceasta vreme) dragute (10lei setul), iar pentru baiat, un frumos tricou cu maneca lunga, ce poate fi purtat atat la scoala, cat si la joaca:
//event.2parale.ro/events/click?ad_type=quicklink&aff_code=59f67f0d9&unique=31c110696&redirect_to=http%253A%252F%252Fdaninaline.ro%252F105-lichidari-stoc
- l-am achizitionat la pretul de doar 5 lei :)

   Magazinul are mereu reduceri, iar produsele sunt de calitate, prin urmare recomand!

  Un mic sfat: nu intotdeauna varsta trecuta pe eticheta corespunde cu dimensiunile cautate, asa ca trebuie verificate, pentru a fi totul ok.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu