duminică, 14 februarie 2016

Puzzle 3D - relaxant si fascinant


   A primit baietelul nostru un puzzle...altfel : unul 3D; initial l-am privit neincrezatoare (credeam ca baietelul, care pe atunci avea vreo 5anisori, nu va putea sa il construiasca), apoi, pe masura ce am lucrat (cu strumful, desigur), am realizat ca e chiar distractiv.
  Am inceput cu asamblarea a patru puzzle-uri (din piese cu o forma ciudata fata de pisele de puzzle cu care eram eu obisnuita, insa, m-am obisnuit repede, asa ca totul a mers struna, mai ales ca lucram noi, adultii familiei, struniti de seful jocurilor: strengarul familiei); a urmat asezarea cu grija si intr-o ordine anume a pieselor (exceptie facand marginile si colturile) in suport. Ulterior acestei etape, a urmat demonstratia pictorului...baietelul a pictat cu atentie tot tabloul, apoi l-a pus la uscat.  Iata rezultatul muncii in echipa:
Este un puzzle pe care il recomand, deoarece necesita atentie si e distractiv sa vezi cum, din manutele tale, iese o frumoasa sculptura, fie ea si din carton. Avem si acum statueta (troneaza mandra intre cartile de pe raft) si e la fel de frumoasa. Avand in vedere ca fetita noastra creste vazand cu ochii, deja imi indrept atentia catre puzzle-urile dedicate ei: cu castel pentru printese sau cu zana :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu