luni, 28 martie 2016

365 de lucruri de creat si confectionat


 365 de lucruri de creat si confectionat  Azi am decis sa va povestesc despre o carte cu activitati...cu foarte multe idei frumoase, ce ne gadila si hranesc, creativitatea. Este o carte ce contine nu mai putin de 365 de provocari dintre cele mai haioase, indraznete, jucause; noi o folosim cu mare drag, caci mereu gasim cate ceva de facut (inspirati de ea). De exemplu, ieri, am facut echipa cu copiii in desenarea unor omulteti/monstri simpatici:

   Eu i-am ajutat cu petele de culoare (am bagat degetul mare in cate o culoare - acuarele clasice- apoi am lasat urme pe foaie); dupa ce s-au uscat, i-am lasat sa se distreze facand fete haioase, brate intortocheate, personaje ori monstri fiorosi. Acum ceva timp am facut arici cu frunze, am desenat dinozauri si am construit castele.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu