duminică, 20 martie 2016

Pasarea interactiva DigiBirds


   De 1 martie, in loc de martisor, mezina familiei a primit, de la bunica sa, o jucarie tare dragalasa, ce ne-a fascinat pe toti (de la mic la mare). Este vorba de pasarea interactiva pe care o vedem mereu in reclama TV (chiar eram curioasa cum canta, ce face, caci ...toate reclamele sunt frumoase, insa nu intotdeauna produsul este ok - din punctul meu de vedere, desigur).
    Ei bine, aceasta jucarie se gaseste intr-o multitudine de culori, de variante...iata micuta noastra cantatoare:

//event.2parale.ro/events/click?ad_type=quicklink&aff_code=59f67f0d9&unique=184f69294&redirect_to=http%253A%252F%252Fwww.elefant.ro%252Fjucarii%252Fpasare-interactiva-digibirds-sunbeam-238767.html          Setul contine o pasare gingasa, un fluier si o coroana abtibild (nu i-am gasit utilitate). Ne-am jucat foarte mult cu ea si nu ne-am plictisit, ceea ce ma face sa o recomand. Am facut un mic filmulet pentru a vedea cat este de simpatica si cat de frumos canta/ciripeste. Fluierul din cutie este destinat "activarii" jucariei, insa, din proprie experienta, va spun ca ea ciripeste si daca fluieri din gura (a se viziona filmuletul) si daca doar sufli spre ea. Un aspect important: pasarea are baterii incluse (parintii inteleg ce spun...mereu, cand cumperi/daruiesti o jucarie, trebuie sa te asiguri ca are baterii - fie ca sunt incluse, fie ca le cumperi, pentru a nu strica magia momentului intalnirii copil-jucarie, folosind propozitia:" lasa ca vom cumpara baterii maine"; copilul e nerabdator si vrea sa se joace "acum").


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu